1) ZWROT (odstąpienie od umowy) i jego ograniczenia
a) Klient dokonujący zakupu na odległość może w terminie 14 dni od otrzymania towaru odstąpić od umowy bez podawania przyczyny i otrzymać zwrot kosztów, za wyjątkiem okoliczności wskazanych w Rozdziale 4 Ustawy z dn. 30 maja 2014r. o prawach konsumenta.
b) Zgodnie z ww. Ustawą salon zwraca koszty dostawy towaru do Klienta stanowiące równowartość najtańszego sposobu wysyłki dostępnego podczas dokonywania zakupu.
c) Ograniczenia dotyczące zwrotów – fragmenty Ustawy z dn. 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827):
"Art. 38 Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
(...)
3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana,wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb"
W praktyce odstąpienie od umowy ma zastosowanie dla artykułów produkowanych seryjnie, sprzedawanych "z półki", pod warunkiem, że zamówienie nie było realizowane wg indywidualnych kryteriów Klienta, a zwracany towar nie nosi znamion użytkowania.
d) Koszty odesłania towaru ponosi Klient. STAKATO nie odbiera przesyłek pobraniowych.
e) Do produktu zwracanego prosimy dołączyć dowód zakupu oraz wypełniony formularz zwrotu
- dostępny do pobrania TUTAJ.
f) Zwroty pieniężne wykonujemy wyłącznie na numer konta bankowego podany przez Klienta. W przypadku skorzystania z systemu płatności PayU podczas dokonywania zakupu, kwota zwrotu jest pomniejszana o koszty przesyłki oraz prowizję 2,9% kwoty zakupu.
Prosimy o składanie przemyślanych zamówień.
Zgodnie z zasadami najlepszej obsługi Klienta dokładamy wszelkich starań, aby otrzymane obuwie i odzież były odpowiednio dopasowane oraz prezentowały najwyższą jakość, jaką możemy zaoferować.
W przypadku obuwia wykonywanego na zamówienie, zgodnie z w/w Ustawą, odstąpienie od umowy i zwrot należności jest niemożliwy.
2) WYMIANA
a) Buty należy mierzyć na czystej powierzchni z zachowaniem zasad higieny. Wymiana jest możliwa tylko w przypadku produktów nowych i obuwia nienoszącego znamion użytkowania.
b) O chęci wymiany produktu należy poinformować STAKATO w terminie 14 dni od daty otrzymania zamówienia, a po potwierdzeniu możliwości wymiany należy odesłać towar w terminie 5 dni.
c) W przypadku konieczności wymiany towaru, prosimy o podanie parametrów produktu, na który ma zostać wymieniony zakupiony towar. Obsługa STAKATO określi dostępność potrzebnego produktu. Prosimy nie odsyłać produktu przed zawiadomieniem STAKATO o tym fakcie i uzyskaniem potwierdzenia.
d) Koszty odesłania towaru ponosi Klient. STAKATO nie odbiera przesyłek pobraniowych.
e) Koszt ponownej wysyłki (przesłania wymienionego produktu) to 15 zł (kurier) lub 12 zł (Paczkomat). W przypadku drobnych przedmiotów istnieje możliwość wyboru tańszej opcji przesyłki - w tej sprawie prosimy o kontakt z salonem.
f) Do produktu zwracanego prosimy dołączyć dowód zakupu oraz wypełniony formularz zwrotu
- dostępny do pobrania TUTAJ.
Godziny otwarcia:
poniedziałek - piątek: 10:00 - 18:00
oraz wybrane soboty: 10:00 - 13:00
Prawa autorskie © 2015 Stakato. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Treści prezentowane w serwisie stanowią własność firmy Stakato (na podst. Dz.U. 2006 nr 90 poz. 631). Kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć oraz całości lub części opisów bez uzyskania pisemnej zgody właściciela praw autorskich jest zabronione.