1) ZWROT (odstąpienie od umowy) i jego ograniczenia
a) Klient dokonujący zakupu na odległość może w terminie 14 dni od otrzymania towaru odstąpić od umowy bez podawania przyczyny i otrzymać zwrot kosztów, za wyjątkiem okoliczności wskazanych w Rozdziale 4 Ustawy z dn. 30 maja 2014r. o prawach konsumenta.
b) Konsument jest zobowiązany odesłać towar niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
c) Zgodnie z ww. Ustawą salon zwraca koszty dostawy towaru do Klienta stanowiące równowartość najtańszego sposobu wysyłki dostępnego podczas dokonywania zakupu.
d) Ograniczenia dotyczące zwrotów – fragmenty Ustawy z dn. 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827):
"Art. 38 Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
(...)
3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana,wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb"
W praktyce odstąpienie od umowy ma zastosowanie dla artykułów produkowanych seryjnie, sprzedawanych "z półki", pod warunkiem, że zamówienie nie było realizowane wg indywidualnych kryteriów Klienta, a zwracany towar nie nosi znamion użytkowania.
e) Adres do zwrotów:
STAKATO
ul. Lompy 2/4
40-040 Katowice
Zwrot można nadać również do Paczkomatu - skontaktuj się z nami, aby poznać szczegóły.
f) Koszty odesłania towaru ponosi Klient. STAKATO nie odbiera przesyłek pobraniowych.
g) Do produktu zwracanego prosimy dołączyć dowód zakupu oraz wypełniony formularz zwrotu
- dostępny do pobrania TUTAJ.
h) Zwroty pieniężne są wykonywane za pośrednictwem platformy PayU lub na numer konta bankowego podany przez Klienta.
Prosimy o składanie przemyślanych zamówień.
Zgodnie z zasadami najlepszej obsługi Klienta dokładamy wszelkich starań, aby otrzymane obuwie i odzież były odpowiednio dopasowane oraz prezentowały najwyższą jakość, jaką możemy zaoferować.
W przypadku obuwia wykonywanego na zamówienie, zgodnie z w/w Ustawą, odstąpienie od umowy i zwrot należności jest niemożliwy.
2) WYMIANA
a) Buty należy mierzyć na czystej powierzchni z zachowaniem zasad higieny. Wymiana jest możliwa tylko w przypadku produktów nowych i obuwia nienoszącego znamion użytkowania.
b) O chęci wymiany produktu należy poinformować STAKATO w terminie 14 dni od daty otrzymania zamówienia, a po potwierdzeniu możliwości wymiany należy odesłać towar w terminie 5 dni.
c) W przypadku konieczności wymiany towaru, prosimy o podanie parametrów produktu, na który ma zostać wymieniony zakupiony towar. Obsługa STAKATO określi dostępność potrzebnego produktu. Prosimy nie odsyłać produktu przed zawiadomieniem STAKATO o tym fakcie i uzyskaniem potwierdzenia.
d) Adres do odesłania produktu na wymianę:
STAKATO
ul. Lompy 2/4
40-040 Katowice
Paczkę można nadać również do Paczkomatu - skontaktuj się z nami, aby poznać szczegóły.
e) Koszty odesłania towaru ponosi Klient. STAKATO nie odbiera przesyłek pobraniowych.
f) Koszt ponownej wysyłki (przesłania wymienionego produktu) to 14 zł (kurier), 12 zł (Paczkomat) lub 10 zł (Odbiór w Punkcie Poczty Polskiej). W przypadku drobnych przedmiotów istnieje możliwość wyboru tańszej opcji przesyłki - w tej sprawie prosimy o kontakt z salonem.
g) Do produktu zwracanego prosimy dołączyć dowód zakupu oraz wypełniony formularz wymiany
- dostępny do pobrania TUTAJ.
Godziny otwarcia:
dni robocze: 10:00 - 17:30
oraz wybrane soboty
Ze względu na zwiększony ruch, kontakt telefoniczny
w sobotę może być utrudniony.
niedziela: nieczynne
Prawa autorskie © 2024 Stakato. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Treści prezentowane w serwisie stanowią własność firmy Stakato (na podst. Dz.U. 2006 nr 90 poz. 631). Kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć oraz całości lub części opisów bez uzyskania pisemnej zgody właściciela praw autorskich jest zabronione.