Zwrot / wymiana

1)   ZWROT (odstąpienie od umowy) i jego ograniczenia

a) Klient dokonujący zakupu na odległość może w terminie 14 dni odstąpić od umowy i otrzymać zwrot pieniędzy, za wyjątkiem okoliczności wskazanych w artykule 38 Ustawy z dn. 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827) - fragmenty:

"Art.38. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: (...) 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb"

W praktyce odstąpienie od umowy ma zastosowanie dla artykułów produkowanych seryjnie, sprzedawanych "z półki", pod warunkiem że zamówienie nie było realizowane wg indywidualnych kryteriów Klienta, a zwracany towar nie nosi znamion użytkowania.

b) Koszty odesłania towaru ponosi Klient. Nie odbieramy przesyłek pobraniowych.

c) Do produktu zwracanego należy dołączyć dowód zakupu oraz wypełniony formularz zwrotu - dostępny do pobrania TUTAJ.

d) Zwroty pieniężne wykonujemy wyłącznie na numer konta bankowego podany przez Klienta. W przypadku skorzystania z systemu płatności PayU podczas dokonywania zakupu, kwota zwrotu jest pomniejszana o koszty przesyłki oraz prowizję 2,9% kwoty zakupu.

Prosimy o składanie przemyślanych zamówień.
Zgodnie z zasadami najlepszej obsługi Klienta dokładamy wszelkich starań, aby otrzymane obuwi i odzież  były odpowiednio dopasowane oraz prezentowały najwyższą jakość, jaką możemy zaoferować.
W przypadku obuwia wykonywanego na zamówienie, zgodnie z w/w Ustawą, odstąpienie od umowy i zwrot należności jest niemożliwy.

2)  WYMIANA

a) Buty należy mierzyć na czystej powierzchni z zachowaniem zasad higieny. Wymiana jest możliwa tylko w przypadku produktów nowych i obuwia nienoszącego znamion użytkowania.

b) W przypadku konieczności wymiany towaru, prosimy o niezwłoczny kontakt ze sklepem i podanie parametrów produktu, na który ma zostać wymieniony zakupiony towar. Obsługa STAKATO określi dostępność potrzebnego produktu i czas realizacji zamówienia.

c) Prosimy nie odsyłać produktu przed zawiadomieniem STAKATO o tym fakcie i uzyskaniem potwierdzenia.

d) Koszty odesłania towaru ponosi Klient. Nie odbieramy przesyłek pobraniowych.

e) Do produktu zwracanego należy dołączyć dowód zakupu, w przeciwnym wypadku roszczenie Klienta może nie zostać uznane.