Kategorie

Zwrot / wymiana

Pobierz FORMULARZ ZWROTU

Pobierz FORMULARZ WYMIANY

1)   ZWROT (odstąpienie od umowy) i jego ograniczenia

a) Klient dokonujący zakupu na odległość może w terminie 14 dni od otrzymania towaru odstąpić od umowy bez podawania przyczyny i otrzymać zwrot kosztów, za wyjątkiem okoliczności wskazanych w Rozdziale 4 Ustawy z dn. 30 maja 2014r. o prawach konsumenta.

b) Konsument jest zobowiązany odesłać towar niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy.

c) Zgodnie z ww. Ustawą salon zwraca koszty dostawy towaru do Klienta stanowiące równowartość najtańszego sposobu wysyłki dostępnego podczas dokonywania zakupu.

d) Ograniczenia dotyczące zwrotów – fragmenty Ustawy z dn. 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827):
"Art. 38 Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
(...)
3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana,wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb"
W praktyce odstąpienie od umowy ma zastosowanie dla artykułów produkowanych seryjnie, sprzedawanych "z półki", pod warunkiem, że zamówienie nie było realizowane wg indywidualnych kryteriów Klienta, a zwracany towar nie nosi znamion użytkowania.

e) Adres do zwrotów:
STAKATO
ul. Lompy 2/4
40-040 Katowice

Zwrot można nadać również do Paczkomatu:
KAT47M Podgórna 4
stakato@stakato.pl
tel. 327772222

f) Koszty odesłania towaru ponosi Klient. STAKATO nie odbiera przesyłek pobraniowych.

g) Do produktu zwracanego prosimy dołączyć dowód zakupu oraz wypełniony formularz zwrotu
- dostępny do pobrania TUTAJ.


h) Zwroty pieniężne są wykonywane za pośrednictwem platformy PayU lub na numer konta bankowego podany przez Klienta.

Prosimy o składanie przemyślanych zamówień.
Zgodnie z zasadami najlepszej obsługi Klienta dokładamy wszelkich starań, aby otrzymane obuwie i odzież  były odpowiednio dopasowane oraz prezentowały najwyższą jakość, jaką możemy zaoferować.
W przypadku obuwia wykonywanego na zamówienie, zgodnie z w/w Ustawą, odstąpienie od umowy i zwrot należności jest niemożliwy.

2)  WYMIANA

a) Buty należy mierzyć na czystej powierzchni z zachowaniem zasad higieny. Wymiana jest możliwa tylko w przypadku produktów nowych i obuwia nienoszącego znamion użytkowania.

b) O chęci wymiany produktu należy poinformować STAKATO w terminie 14 dni od daty otrzymania zamówienia, a po potwierdzeniu możliwości wymiany należy odesłać towar w terminie 5 dni.

c) W przypadku konieczności wymiany towaru, prosimy o podanie parametrów produktu, na który ma zostać wymieniony zakupiony towar. Obsługa STAKATO określi dostępność potrzebnego produktu. Prosimy nie odsyłać produktu przed zawiadomieniem STAKATO o tym fakcie i uzyskaniem potwierdzenia.

d) Adres do odesłania produktu na wymianę:
STAKATO
ul. Lompy 2/4
40-040 Katowice

Paczkę można nadać również do Paczkomatu:
KAT47M Podgórna 4
stakato@stakato.pl
tel. 327772222

e) Koszty odesłania towaru ponosi Klient. STAKATO nie odbiera przesyłek pobraniowych.

f) Koszt ponownej wysyłki (przesłania wymienionego produktu) to 14 zł (kurier), 12 zł (Paczkomat) lub 10 zł (Odbiór w Punkcie Poczty Polskiej). W przypadku drobnych przedmiotów istnieje możliwość wyboru tańszej opcji przesyłki - w tej sprawie prosimy o kontakt z salonem.

g) Do produktu zwracanego prosimy dołączyć dowód zakupu oraz wypełniony formularz wymiany
- dostępny do pobrania TUTAJ.