Dane kontaktowe (siedziba):
STAKATO Ireneusz Grajczyk
ul. Lompy 2/4 (I piętro)
40-040 Katowice
tel. +48 32 777 22 22
e-mail: stakato@stakato.pl
REGON: 241019027
NIP: 645-202-87-67
WARUNKI ZAKUPU, SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ:
1) Podane ceny produktów są cenami brutto (zawierają podatek VAT) w walucie PLN i nie zawierają kosztów przesyłki.
2) Zamówienia można składać poprzez serwis www.stakato.pl, mailowo (stakato@stakato.pl), telefonicznie (+48 32 777 22 22) lub osobiście w salonie.
3) W przypadku sprzedaży wysyłkowej konieczne jest podanie pełnych danych teleadresowych.
UWAGA! Prosimy o załączanie historii korespondencji i używanie jednego adresu mailowego - pozwoli to uniknąć ewentualnych nieporozumień.
4) Dokonując zakupu „na odległość” należy podać model/nazwę produktu i wszelkie jego istotne parametry (np. rozmiar, kolor, wysokość obcasa).
5) Składając zamówienie „na odległość” należy określić formę zapłaty i sposób dostawy.
6) Podczas składania zamówienia możliwe jest skorzystanie z kodu zniżkowego, będącego w posiadaniu Kupującego. Kody rabatowe nie łączą się. W przypadku skorzystania z więcej niż jednego kodu zniżkowego, będzie brana pod uwagę najkorzystniejsza dla Kupującego zniżka.
7) Przesyłki nadawane są za pośrednictwem Poczty Polskiej, serwisu kurierskiego Pocztex oraz serwisu InPost Kurier i InPost Paczkomaty. Koszty przesyłek są zryczałtowane, zawierają opłatę przygotowawczą.
8) Sposób i koszt dostawy na terenie Polski (kwoty brutto):
a) Przesyłka polecona ekonomiczna (dostępna tylko dla wybranych produktów) – 8 PLN (przedpłata na konto bankowe przelewem tradycyjnym lub za pośrednictwem systemów szybkich płatności Przelewy24)
b) Przesyłka kurierska Kurier48 Odbiór w punkcie - 10 PLN (przedpłata na konto bankowe przelewem tradycyjnym lub za pośrednictwem systemów szybkich płatności Przelewy24)
c) Przesyłka kurierska Kurier48 - 12 PLN (przedpłata na konto bankowe przelewem tradycyjnym lub za pośrednictwem systemów szybkich płatności Przelewy24)
d) Przesyłka kurierska InPost – 14 PLN (przedpłata na konto bankowe przelewem tradycyjnym lub za pośrednictwem systemów szybkich płatności Przelewy24)
e) Przesyłka kurierska InPost pobraniowa – 18 PLN (płatna gotówką przy odbiorze)
f) Przesyłka do Paczkomatu InPost - 12 PLN (przedpłata na konto bankowe przelewem tradycyjnym lub za pośrednictwem systemów szybkich płatności Przelewy24)
g) Przesyłka do Paczkomatu InPost pobraniowa - 16 PLN (płatna kartą płatniczą przy odbiorze w Paczkomacie - dostępna tylko dla wybranych Paczkomatów)
9) Sposób dostawy i koszt dostawy międzynarodowej (kwoty brutto):
- Przesyłka kurierska międzynarodowa – 179 PLN
- Przesyłka pocztowa międzynarodowa – 65 PLN
10) Dostępne metody płatności:
- przy odbiorze osobistym - gotówką
- przy odbiorze przesyłki pobraniowej - gotówką kurierowi lub kartą płatniczą w Paczkomacie
- poprzez przelew bankowy (dane do przelewu - pkt. 12)
- poprzez system szybkich płatności PayU - przelew bankowy, BLIK lub płatność kartą płatniczą.
11) Czas wysyłki w zależności od sposobu przesyłki:
- płatność przy odbiorze – wysyłka w ciągu 48h w dni robocze
- przedpłata na konto bankowe – wysyłka w ciągu 48h od zaksięgowania wpłaty w dni robocze
- płatności Przelewy24 – wysyłka w ciągu 48h od powiadomienia o wpłacie w dniu robocze
12) W przypadku produktów niedostępnych lub na zamówienie indywidualne, czas wysyłki wydłuża się, o czym Klient zostanie niezwłocznie zawiadomiony przez obsługę STAKATO.
13) Możliwy jest osobisty odbiór zamówienia w sklepie stacjonarnym (Katowice, ul. Lompy 2/4, piętro I).
14) Możliwa jest płatność tradycyjnym przelewem na poniższe konta bankowe:
Dane do przelewu krajowego (PLN):
STAKATO
40-040 Katowice
ul. Lompy 2/4
nr konta: 48 1050 1214 1000 0090 6431 9347
ING Bank Śląski
Dane do przelewu w walucie euro (EUR):
STAKATO Ireneusz Grajczyk
ul. Lompy 2/4
40-040 Katowice
IBAN: PL88 1050 1214 1000 0090 7772 1117
SWIFT: INGBPLPW
Dane do przelewu w walucie dolar amerykański (USD):
STAKATO Ireneusz Grajczyk
ul. Lompy 2/4
40-040 Katowice
IBAN: PL69 1050 1386 1000 0097 1689 5108
SWIFT: INGBPLPW
15) W przypadku potrzeby wystawienia faktury należy podać dokładne dane konieczne do poprawnego jej wystawienia.
16) STAKATO zastrzega sobie prawo odmowy wysłania Klientowi więcej niż dwóch par obuwia w jednej przesyłce (dotyczy obuwia z działów TANIEC TOWARZYSKI, BALET, TRENINGOWE, RÓŻNE STYLE).
17) STAKATO zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości. Zamawiający zostanie poinformowany o zaistnieniu takiej sytuacji.
18) STAKATO zastrzega sobie prawo do odrzucenia / anulowania zamówienia w przypadku:
- podania błędnych/niepełnych danych podczas składania zamówienia,
- nieodebrania przesyłki przez Kupującego,
- braku wpłaty od Kupującego w terminie 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia,
- nieodebrania zamówienia w salonie w ciągu 10 dni kalendarzowych (przy wyborze odbioru osobistego jako formy dostawy).
19) Dokładamy wszelkich starań, aby dostępność produktów widoczna w serwisie pokrywała się z bieżącymi stanami magazynowymi. W przypadku niedostępności określonych produktów, STAKATO niezwłocznie zawiadomi o tym fakcie Kupującego.
20) Składając zamówienie Klient oświadcza, iż zapoznał się treścią i akceptuje postanowienia regulaminu STAKATO.
WARUNKI SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ INDYWIDUALNYCH:
1) Klient ma możliwość złożenia zamówienia indywidualnego na produkt czasowo niedostępny lub niedostępny w ciągłej sprzedaży.
2) Zamówienia indywidualne wyceniane są każdorazowo na podstawie informacji dostarczonych przez Klienta. Cena produktu na zamówienie może różnić się od regularnej ceny produktu podanej na stronie internetowej, o czym Kupujący zostanie powiadomiony.
3) W przypadku zamówienia dotyczącego obuwia lub odzieży należy podać określony rozmiar lub indywidualne miary w centymetrach (spis miar koniecznych do realizacji zamówień w zakładce Pytania i porady) oraz wszelkie inne parametry produktu potrzebne do realizacji zamówienia.
4) Warunkiem przyjęcia zamówienia do realizacji jest wpłata zadatku w wysokości połowy kwoty zamówienia. Pozostałą część kwoty (wraz z ewentualnymi kosztami wysyłki) Klient wpłaca po realizowaniu zamówienia – przed odbiorem produktu lub w dniu odbioru (w przypadku odbioru osobistego lub przesyłki pobraniowej).
5) Zebrane miary nie dają 100% gwarancji dopasowania obuwia/odzieży. W niektórych przypadkach może zajść konieczność wykonania dodatkowych korekt.
6) W przypadku rezygnacji z zamówienia indywidualnego po upływie 24h od jego złożenia, zadatek nie podlega zwrotowi.
7) Wykonawca zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 30 dni kalendarzowych od dnia złożenia zamówienia.
8) Obuwie i odzież szyte są według określonych standardów – wszelkie indywidualne zmiany na życzenie klienta, wykonywane są odpłatnie.
9) Obuwie skórzane może posiadać naturalne marszczenia i nierówności.
10) Obuwie wykonane z materiału powierzonego przez Klienta może odbiegać jakością wykończenia od obuwia z tkanin producenta.
11) W przypadku obuwia na podeszwie poligumowej, korekty wymagające demontażu podeszwy nie będą możliwe.
ZWROT / WYMIANA / REKLAMACJA:
1) Zwrot (odstąpienie od umowy)
a) Klient dokonujący zakupu na odległość może w terminie 14 dni odstąpić od umowy bez podawania przyczyny i otrzymać zwrot kosztów, za wyjątkiem okoliczności wskazanych w Rozdziale 4 Ustawy z dn. 30 maja 2014r. o prawach konsumenta.
b) Konsument jest zobowiązany odesłać towar niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
c) Ograniczenia dotyczące zwrotów – fragmenty Ustawy z dn. 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827):
"Art. 38 Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
(...)
3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana,wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb"
W praktyce odstąpienie od umowy ma zastosowanie dla artykułów produkowanych seryjnie, sprzedawanych "z półki", pod warunkiem, że zamówienie nie było realizowane wg indywidualnych kryteriów Klienta, a zwracany towar nie nosi znamion użytkowania.
d) Adres do zwrotów:
STAKATO
ul. Lompy 2/4
40-040 Katowice
Zwrot można nadać również do Paczkomatu:
KAT47M ul. Podgórna 4 Katowice
stakato@stakato.pl
tel. 327772222
UWAGA - w WEEKENDY i ŚWIĘTA nie mamy możliwości odbioru paczki z Paczkomatu - istnieje ryzyko zwrotu paczki do nadawcy!
e) Koszty odesłania towaru ponosi Klient. STAKATO nie odbiera przesyłek pobraniowych.
f) Do produktu zwracanego należy dołączyć dowód zakupu oraz wypełniony formularz zwrotu - dostępny do pobrania TUTAJ.
g) Zwroty pieniężne są wykonywane za pośrednictwem platformy PayU lub na numer konta bankowego podany przez Klienta.
Prosimy o składanie przemyślanych zamówień.
Zgodnie z zasadami najlepszej obsługi Klienta dokładamy wszelkich starań, aby otrzymane obuwie było doskonale dopasowane oraz prezentowało najwyższą jakość, jaką możemy zaoferować.
W przypadku obuwia wykonywanego na zamówienie, zgodnie z w/w Ustawą, odstąpienie od umowy i zwrot należności jest niemożliwy.
2) Wymiana
a) Buty należy mierzyć na czystej powierzchni z zachowaniem zasad higieny. Wymiana jest możliwa tylko w przypadku produktów nowych i obuwia nienoszącego znamion użytkowania.
b) O chęci wymiany produktu należy poinformować STAKATO w terminie 14 dni od daty otrzymania zamówienia, a po potwierdzeniu możliwości wymiany należy odesłać towar w terminie 5 dni.
c) W przypadku konieczności wymiany towaru, prosimy o podanie parametrów produktu, na który ma zostać wymieniony zakupiony towar. Obsługa STAKATO określi dostępność potrzebnego produktu. Prosimy nie odsyłać produktu przed zawiadomieniem STAKATO o tym fakcie i uzyskaniem potwierdzenia.
d) Adres do odesłania produktu na wymianę:
STAKATO
ul. Lompy 2/4
40-040 Katowice
Paczkę można nadać również do Paczkomatu:
KAT47M ul. Podgórna 4 Katowice
stakato@stakato.pl
tel. 327772222
UWAGA - w WEEKENDY i ŚWIĘTA nie mamy możliwości odbioru paczki z Paczkomatu - istnieje ryzyko zwrotu paczki do nadawcy!
e) Koszty odesłania towaru ponosi Klient. STAKATO nie odbiera przesyłek pobraniowych.
f) Koszt ponownej wysyłki (przesłania wymienionego produktu) to 14 zł (kurier) lub 12 zł (Paczkomat). W przypadku drobnych przedmiotów istnieje możliwość wyboru tańszej opcji przesyłki - w tej sprawie prosimy o kontakt z salonem.
g) Do produktu zwracanego należy dołączyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz dowód zakupu, w przeciwnym wypadku roszczenie Klienta może nie zostać uznane.
3) Gwarancja i reklamacje
a) Podstawę i zakres odpowiedzialności sprzedawcy względem Klienta określają powszechnie obowiązujące przepisy prawa, w szczególności Ustawa o prawach konsumenta oraz Kodeks Cywilny.
b) STAKATO udziela na obuwie 6-miesięcznej gwarancji, która obejmuje:
- odklejenie podeszwy (prosimy nie mylić z oderwaniem)
- pęknięcia szwów
- wysnucie materiału
- ukryte wady materiałowe
c) Gwarancja nie dotyczy obuwia o bardzo dużym stopniu zużycia.
d) Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń będących wynikiem naturalnego zużycia, niewłaściwego użytkowania lub złej konserwacji obuwia np.:
- uszkodzenia klocków i obcasów w butach do stepu irlandzkiego
- przetarcie lub uszkodzenie podgumowania skórzanych podeszew
- wytarcie fleków w obcasach
- przebarwienie skórzanych podeszew
- barwienie futrówki
- przetarcie podeszew
- uszkodzenia, przebarwienia i zamiany właściwości spowodowane praniem butów
e) Zamoczenie podeszew welurowych w obuwiu tanecznym powoduje utratę gwarancji.
f) Klient może złożyć reklamację:
- pisemnie na adres: Stakato, ul. Lompy 2/4, 40-040 Katowice
- w formie elektronicznej na adres: stakato@stakato.pl
- osobiście w salonie stacjonarnym (ul. Lompy 2/4, 40-040 Katowice - I piętro)
g) Zaleca się, aby opis reklamacji zawierał następujące informacje:
- imię i nazwisko Klienta, dane kontaktowe
- nazwę produktu i datę dokonania zakupu
- okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji - rodzaj i data wystąpienia wady
- żądanie Klienta dotyczące sposobu rozpatrzenia reklamacji
h) Warunkiem przyjęcia reklamacji obuwia jest przedłożenie dowodu zakupu oraz czystego, wyszczotkowanego i przewietrzonego obuwia.
i) STAKATO ustosunkuje się do zgłoszenia reklamacyjnego w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jego złożenia.
j) Sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego towaru kupującemu.
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH:
1) STAKATO gromadzi i przetwarza dane osobowe Klienta zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. Nr 0, poz. 1182, z późń. zm.).
2) Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie danych STAKATO i na przetwarzanie ich celem realizacji zamówień oraz udzielania za pośrednictwem poczty elektronicznej informacji o zmianach organizacyjnych, nowych produktach, usługach i promocjach oferowanych przez STAKATO.
3) Dane osobowe Klienta będą udostępniane innym podmiotom.
4) Klient ma prawo do wglądu do swoich danych osobowych, do wprowadzania poprawek, a także ich usunięcia z bazy danych. Może także w dowolnym momencie wyrazić wolę otrzymywania newslettera lub zrezygnować z jego otrzymywania.
Godziny otwarcia:
dni robocze: 10:00 - 17:30
oraz wybrane soboty
Ze względu na zwiększony ruch, kontakt telefoniczny
w sobotę może być utrudniony.
niedziela: nieczynne
Prawa autorskie © 2024 Stakato. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Treści prezentowane w serwisie stanowią własność firmy Stakato (na podst. Dz.U. 2006 nr 90 poz. 631). Kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć oraz całości lub części opisów bez uzyskania pisemnej zgody właściciela praw autorskich jest zabronione.