Kategorie

Regulamin sklepu internetowego

Dane kontaktowe (siedziba):

STAKATO Ireneusz Grajczyk
ul. Lompy 2/4 (I piętro)
40-040 Katowice

tel. +48 32 777 22 22
e-mail: stakato@stakato.pl

REGON: 241019027
NIP: 645-202-87-67


WARUNKI ZAKUPU, SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ:

1) Podane ceny produktów są cenami brutto (zawierają podatek VAT) w walucie PLN i nie zawierają kosztów przesyłki.

2) Zamówienia można składać poprzez serwis www.stakato.pl, mailowo (stakato@stakato.pl), telefonicznie (+48 32 777 22 22)  lub osobiście w salonie.

3) W przypadku sprzedaży wysyłkowej konieczne jest podanie pełnych danych teleadresowych.
UWAGA! Prosimy o załączanie historii korespondencji i używanie jednego adresu mailowego - pozwoli to uniknąć ewentualnych nieporozumień.

4) Dokonując zakupu „na odległość” należy podać model/nazwę produktu i wszelkie jego istotne parametry (np. rozmiar, kolor, wysokość obcasa).

5) Składając zamówienie „na odległość” należy określić formę zapłaty i sposób dostawy.

6) Przesyłki nadawane są za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz serwisu kurierskiego Pocztex. Koszty przesyłek są zryczałtowane, zawierają opłatę przygotowawczą.

7) Sposób i koszt dostawy na terenie Polski (kwoty brutto):
- Przesyłka polecona ekonomiczna (dostępna tylko dla wybranych produktów) – 8 PLN (przedpłata na konto bankowe przelewem tradycyjnym lub za pośrednictwem systemów szybkich płatności PayU i Przelewy24)
- Przesyłka kurierska Kurier48 Odbiór w punkcie - 11 PLN (przedpłata na konto bankowe przelewem tradycyjnym lub za pośrednictwem systemów szybkich płatności PayU i Przelewy24)
- Przesyłka kurierska standard (Pocztex) – 15 PLN (przedpłata na konto bankowe przelewem tradycyjnym lub za pośrednictwem systemów szybkich płatności PayU i Przelewy24)
- Przesyłka kurierska standard pobraniowa (Pocztex) – 20 PLN (płatna gotówką przy odbiorze)

8) Sposób dostawy i koszt dostawy międzynarodowej (kwoty brutto):
- Przesyłka kurierska międzynarodowa – 179 PLN
- Przesyłka pocztowa międzynarodowa – 70 PLN

9) Dostępne metody płatności:
- przy odbiorze osobistym - gotówką
- przy odbiorze przesyłki pobraniowej - gotówką doręczycielowi
- poprzez przelew bankowy (dane do przelewu - pkt. 12)
- poprzez system szybkich płatności PayU - przelew bankowy lub płatność kartą płatniczą 
- poprzez system szybkich płatności Przelewy24 - przelew bankowy lub płatność kartą płatniczą (operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068).

10) Czas wysyłki w zależności od sposobu przesyłki:
- płatność przy odbiorze – wysyłka w ciągu 48h w dni robocze
- przedpłata na konto bankowe – wysyłka w ciągu 48h od zaksięgowania wpłaty w dni robocze
- płatności PayU/Przelewy24 – wysyłka w ciągu 48h od powiadomienia o wpłacie w dniu robocze

11) W przypadku produktów niedostępnych lub na zamówienie indywidualne, czas wysyłki wydłuża się, o czym Klient zostanie niezwłocznie zawiadomiony przez obsługę STAKATO.

12) Możliwy jest osobisty odbiór zamówienia w sklepie stacjonarnym (Katowice, ul. Lompy 2/4, piętro I).

13) Dane do przelewu krajowego na rachunek bankowy:
STAKATO
40-040 Katowice
ul. Lompy 2/4
nr konta: 48 1050 1214 1000 0090 6431 9347
ING Bank Śląski

14) W przypadku potrzeby wystawienia faktury należy podać dokładne dane konieczne do poprawnego jej wystawienia.

15) STAKATO zastrzega sobie prawo odmowy wysłania Klientowi więcej niż dwóch par obuwia w jednej przesyłce (dotyczy obuwia z działów TANIEC TOWARZYSKI, BALET, TRENINGOWE, RÓŻNE STYLE).

16) STAKATO zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości. Zamawiający zostanie poinformowany o zaistnieniu takiej sytuacji.

17) STAKATO zastrzega sobie prawo do odrzucenia zamówienia w przypadku:
- podania błędnych/niepełnych danych podczas składania zamówienia
- nieodebrania przesyłki przez Kupującego
- braku wpłaty od Kupującego w terminie 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia

18) Dokładamy wszelkich starań, aby dostępność produktów widoczna w serwisie pokrywała się z bieżącymi stanami magazynowymi. W przypadku niedostępności określonych produktów, STAKATO niezwłocznie zawiadomi o tym fakcie Kupującego.

19) Składając zamówienie Klient oświadcza, iż zapoznał się treścią i akceptuje postanowienia regulaminu STAKATO.


WARUNKI SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ INDYWIDUALNYCH:

1) Klient ma możliwość złożenia zamówienia indywidualnego na produkt czasowo niedostępny lub niedostępny w ciągłej sprzedaży.
2) Zamówienia indywidualne wyceniane są każdorazowo na podstawie informacji dostarczonych przez Klienta. Cena produktu na zamówienie może różnić się od regularnej ceny produktu podanej na stronie internetowej, o czym Kupujący zostanie powiadomiony.
3) W przypadku zamówienia dotyczącego obuwia lub odzieży należy podać określony rozmiar lub indywidualne miary w centymetrach (spis miar koniecznych do realizacji zamówień w zakładce Pytania i porady) oraz wszelkie inne parametry produktu potrzebne do realizacji zamówienia.
4) Warunkiem przyjęcia zamówienia do realizacji jest wpłata zadatku w wysokości połowy kwoty zamówienia. Pozostałą część kwoty (wraz z ewentualnymi kosztami wysyłki) Klient wpłaca po realizowaniu zamówienia – przed odbiorem produktu lub w dniu odbioru (w przypadku odbioru osobistego lub przesyłki pobraniowej).
5) Zebrane miary nie dają 100% gwarancji dopasowania obuwia/odzieży. W niektórych przypadkach może zajść konieczność wykonania dodatkowych korekt.
6) W przypadku rezygnacji z zamówienia indywidualnego po upływie 24h od jego złożenia, zadatek nie podlega zwrotowi.
7) Wykonawca zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 30 dni kalendarzowych od dnia złożenia zamówienia.
8) Obuwie i odzież szyte są według określonych standardów – wszelkie indywidualne zmiany na życzenie klienta, wykonywane są odpłatnie.
9) Obuwie skórzane może posiadać naturalne marszczenia i nierówności.
10) Obuwie wykonane z materiału powierzonego przez Klienta może odbiegać jakością wykończenia od obuwia z tkanin producenta.
11) W przypadku obuwia na podeszwie poligumowej, korekty wymagające demontażu podeszwy nie będą możliwe.


ZWROT / WYMIANA / REKLAMACJA:

1)   Zwrot (odstąpienie od umowy)
a) Klient dokonujący zakupu na odległość może w terminie 14 dni odstąpić od umowy bez podawania przyczyny i otrzymać zwrot kosztów, za wyjątkiem okoliczności wskazanych w Rozdziale 4 Ustawy z dn. 30 maja 2014r. o prawach konsumenta.
b) Ograniczenia dotyczące zwrotów – fragmenty Ustawy z dn. 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827):
"Art. 38 Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
(...)
3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana,wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb"
W praktyce odstąpienie od umowy ma zastosowanie dla artykułów produkowanych seryjnie, sprzedawanych "z półki", pod warunkiem, że zamówienie nie było realizowane wg indywidualnych kryteriów Klienta, a zwracany towar nie nosi znamion użytkowania.
c) Koszty odesłania towaru ponosi Klient. STAKATO nie odbiera przesyłek pobraniowych.
d) Do produktu zwracanego należy dołączyć dowód zakupu oraz wypełniony formularz zwrotu - dostępny do pobrania TUTAJ.
e) Zwroty pieniężne wykonujemy wyłącznie na numer konta bankowego podany przez Klienta. W przypadku skorzystania z systemu płatności PayU podczas dokonywania zakupu, kwota zwrotu jest pomniejszana o koszty przesyłki oraz prowizję 2,9% kwoty zakupu.

Prosimy o składanie przemyślanych zamówień.
Zgodnie z zasadami najlepszej obsługi Klienta dokładamy wszelkich starań, aby otrzymane obuwie było doskonale dopasowane oraz prezentowało najwyższą jakość, jaką możemy zaoferować.
W przypadku obuwia wykonywanego na zamówienie, zgodnie z w/w Ustawą, odstąpienie od umowy i zwrot należności jest niemożliwy.

2)   Wymiana
a) Buty należy mierzyć na czystej powierzchni z zachowaniem zasad higieny. Wymiana jest możliwa tylko w przypadku produktów nowych i obuwia nienoszącego znamion użytkowania.
b) W przypadku konieczności wymiany towaru, prosimy o niezwłoczny kontakt ze sklepem i podanie parametrów produktu, na który ma zostać wymieniony zakupiony towar. Obsługa STAKATO określi dostępność potrzebnego produktu i czas realizacji zamówienia.
c) Prosimy nie odsyłać produktu przed zawiadomieniem STAKATO o tym fakcie i uzyskaniem potwierdzenia.
d) Koszty odesłania towaru ponosi Klient. Nie odbieramy przesyłek pobraniowych.
e) Do produktu zwracanego należy dołączyć dowód zakupu, w przeciwnym wypadku roszczenie Klienta może nie zostać uznane.

3)   Gwarancja i reklamacje
a) Podstawę i zakres odpowiedzialności sprzedawcy względem Klienta określają powszechnie obowiązujące przepisy prawa, w szczególności Ustawa o prawach konsumenta oraz Kodeks Cywilny.
b) STAKATO udziela na obuwie 6-miesięcznej gwarancji, która obejmuje:
- odklejenie podeszwy (prosimy nie mylić z oderwaniem)
- pęknięcia szwów
- wysnucie materiału
- ukryte wady materiałowe
c) Gwarancja nie dotyczy obuwia o bardzo dużym stopniu zużycia.
d) Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń będących wynikiem naturalnego zużycia, niewłaściwego użytkowania lub złej konserwacji obuwia np.:
- uszkodzenia klocków i obcasów w butach do stepu irlandzkiego
- przetarcie lub uszkodzenie podgumowania skórzanych podeszew
- wytarcie fleków w obcasach
- przebarwienie skórzanych podeszew
- barwienie futrówki
- przetarcie podeszew
- uszkodzenia, przebarwienia i zamiany właściwości spowodowane praniem butów
e) Zamoczenie podeszew welurowych w obuwiu do tańca towarzyskiego powoduje utratę gwarancji.
f) Klient może złożyć reklamację:
- pisemnie na adres: Stakato, ul. Lompy 2/4, 40-040 Katowice
- w formie elektronicznej na adres: stakato@stakato.pl
- osobiście w salonie stacjonarnym (ul. Lompy 2/4, 40-040 Katowice - I piętro)
g) Zaleca się, aby opis reklamacji zawierał następujące informacje:
- imię i nazwisko Klienta, dane kontaktowe
- nazwę produktu i datę dokonania zakupu
- okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji - rodzaj i data wystąpienia wady
- żądanie Klienta dotyczące sposobu rozpatrzenia reklamacji
h) Warunkiem przyjęcia reklamacji obuwia jest przedłożenie dowodu zakupu oraz czystego, wyszczotkowanego i przewietrzonego obuwia.
i) STAKATO ustosunkuje się do zgłoszenia reklamacyjnego w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jego złożenia.
j) Sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego towaru kupującemu.

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH:

1) STAKATO gromadzi i przetwarza dane osobowe Klienta zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. Nr 0, poz. 1182, z późń. zm.).
2) Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie danych STAKATO i na przetwarzanie ich celem realizacji zamówień oraz udzielania za pośrednictwem poczty elektronicznej informacji o zmianach organizacyjnych, nowych produktach, usługach i promocjach oferowanych przez STAKATO.
3) Dane osobowe Klienta będą udostępniane innym podmiotom.
4) Klient ma prawo do wglądu do swoich danych osobowych, do wprowadzania poprawek, a także ich usunięcia z bazy danych. Może także w dowolnym momencie wyrazić wolę otrzymywania newslettera lub zrezygnować z jego otrzymywania