Zwrot / wymiana

1)   Zwrot (odstąpienie od umowy)
a) Klient dokonujący zakupu na odległość może w terminie 14 dni odstąpić od umowy i otrzymać zwrot pieniędzy, za wyjątkiem okoliczności wskazanych w Rozdziale 2, art. 10. Ustawy z dn. 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.
b) Koszty odesłania towaru ponosi Klient. Nie odbieramy przesyłek pobraniowych.
c) Do produktu zwracanego należy dołączyć dowód zakupu.
d) Zwroty pieniężne wykonujemy wyłącznie na numer konta bankowego podany przez Klienta. W przypadku skorzystania z systemu płatności PayU podczas dokonywania zakupu, kwota zwrotu jest pomniejszana o koszty przesyłki oraz prowizję 2,9% kwoty zakupu.
e) Ograniczenia dotyczące zwrotów – fragmenty Ustawy (Rozdział 2, art. 10. Ustawy z dn. 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny):
„Umowy zawierane na odległość
pkt 3. Jeżeli strony nie umówiły się inaczej, prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach:
4) świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą”
W praktyce odstąpienie od umowy ma zastosowanie dla artykułów produkowanych seryjnie, sprzedawanych "z półki", pod warunkiem że zamówienie nie było realizowane wg indywidualnych kryteriów Klienta, a zwracany towar nie nosi znamion użytkowania.
Prosimy o składanie przemyślanych zamówień.
Zgodnie z zasadami najlepszej obsługi Klienta dokładamy wszelkich starań, aby otrzymane obuwie było doskonale dopasowane oraz prezentowało najwyższą jakość, jaką możemy zaoferować.
W przypadku obuwia wykonywanego na zamówienie, zgodnie z w/w Ustawą, odstąpienie od umowy i zwrot należności jest niemożliwy.

2)   Wymiana
a) Buty należy mierzyć na czystej powierzchni z zachowaniem zasad higieny. Wymiana jest możliwa tylko w przypadku produktów nowych i obuwia nienoszącego znamion użytkowania.
b) W przypadku konieczności wymiany towaru, prosimy o niezwłoczny kontakt ze sklepem i podanie parametrów produktu, na który ma zostać wymieniony zakupiony towar. Obsługa STAKATO określi dostępność potrzebnego produktu i czas realizacji zamówienia.
c) Prosimy nie odsyłać produktu przed zawiadomieniem STAKATO o tym fakcie i uzyskaniem potwierdzenia.
d) Koszty odesłania towaru ponosi Klient. Nie odbieramy przesyłek pobraniowych.
e) Do produktu zwracanego należy dołączyć dowód zakupu, w przeciwnym wypadku roszczenie Klienta może nie zostać uznane.