Regulamin sklepu internetowego

Dane kontaktowe (siedziba):

STAKATO Ireneusz Grajczyk
ul. Lompy 2/4 (I piętro)
40-040 Katowice

tel. +48 32 777 22 22
e-mail: stakato@stakato.pl

REGON: 241019027
NIP: 645-202-87-67


WARUNKI ZAKUPU, SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ:

1) Podane ceny produktów są cenami brutto (zawierają podatek VAT) w walucie PLN i nie zawierają kosztów przesyłki.

2) Zamówienia można składać poprzez serwis www.stakato.pl, mailowo (stakato@stakato.pl), telefonicznie (+48 32 777 22 22)  lub osobiście w salonie.

3) W przypadku sprzedaży wysyłkowej konieczne jest podanie pełnych danych teleadresowych.
UWAGA! Prosimy o załączanie historii korespondencji i używanie jednego adresu mailowego - pozwoli to uniknąć ewentualnych nieporozumień.

4) Dokonując zakupu „na odległość” należy podać model/nazwę produktu i wszelkie jego istotne parametry (np. rozmiar, kolor, wysokość obcasa).

5) Składając zamówienie „na odległość” należy określić formę zapłaty i sposób dostawy.

6) Przesyłki nadawane są za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz serwisu kurierskiego Pocztex. Koszty przesyłek są zryczałtowane, zawierają opłatę przygotowawczą.

7) Sposób i koszt dostawy na terenie Polski (kwoty brutto):
- Przesyłka polecona ekonomiczna – 9 PLN (przedpłata na konto bankowe przelewem tradycyjnym lub za pośrednictwem systemów szybkich płatności PayU i Przelewy24)
- Przesyłka kurierska standard (Pocztex) – 15 PLN (przedpłata na konto bankowe przelewem tradycyjnym lub za pośrednictwem systemów szybkich płatności PayU i Przelewy24)
- Przesyłka kurierska standard pobraniowa (Pocztex) – 20 PLN (płatna gotówką przy odbiorze)

8) Sposób dostawy i koszt dostawy międzynarodowej (kwoty brutto):
- Przesyłka kurierska międzynarodowa – 179 PLN
- Przesyłka pocztowa międzynarodowa – 70 PLN

9) Dostępne metody płatności:
- przy odbiorze osobistym - gotówką
- przy odbiorze przesyłki pobraniowej - gotówką doręczycielowi
- poprzez przelew bankowy (dane do przelewu - pkt. 12)
- poprzez system szybkich płatności PayU - przelew bankowy lub płatność kartą płatniczą 
- poprzez system szybkich płatności Przelewy24 - przelew bankowy lub płatność kartą płatniczą (operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068).

10) Czas wysyłki w zależności od sposobu przesyłki:
- płatność przy odbiorze – wysyłka w ciągu 48h w dni robocze
- przedpłata na konto bankowe – wysyłka w ciągu 48h od zaksięgowania wpłaty w dni robocze
- płatności PayU/Przelewy24 – wysyłka w ciągu 48h od powiadomienia o wpłacie w dniu robocze

11) W przypadku produktów niedostępnych lub na zamówienie indywidualne, czas wysyłki wydłuża się, o czym Klient zostanie niezwłocznie zawiadomiony przez obsługę STAKATO.

12) Możliwy jest osobisty odbiór zamówienia w sklepie stacjonarnym (Katowice, ul. Plebiscytowa 21).

13) Dane do przelewu krajowego na rachunek bankowy:
STAKATO
40-040 Katowice
ul. Lompy 2/4
nr konta: 48 1050 1214 1000 0090 6431 9347
ING Bank Śląski

14) W przypadku potrzeby wystawienia faktury należy podać dokładne dane konieczne do poprawnego jej wystawienia.

15) STAKATO zastrzega sobie prawo odmowy wysłania Klientowi więcej niż dwóch par obuwia w jednej przesyłce (dotyczy obuwia z działów TANIEC TOWARZYSKI, BALET, TRENINGOWE, RÓŻNE STYLE).

16) STAKATO zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości. Zamawiający zostanie poinformowany o zaistnieniu takiej sytuacji.

17) STAKATO zastrzega sobie prawo do odrzucenia zamówienia w przypadku:
- podania błędnych/niepełnych danych podczas składania zamówienia
- nieodebrania przesyłki przez Kupującego
- braku wpłaty od Kupującego w terminie 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia

18) Dokładamy wszelkich starań, aby dostępność produktów widoczna w serwisie pokrywała się z bieżącymi stanami magazynowymi. W przypadku niedostępności określonych produktów, STAKATO niezwłocznie zawiadomi o tym fakcie Kupującego.

19) Składając zamówienie Klient oświadcza, iż zapoznał się treścią i akceptuje postanowienia regulaminu STAKATO.


WARUNKI SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ INDYWIDUALNYCH:

1) Klient ma możliwość złożenia zamówienia indywidualnego na produkt czasowo niedostępny lub niedostępny w ciągłej sprzedaży.
2) Zamówienia indywidualne wyceniane są każdorazowo na podstawie informacji dostarczonych przez Klienta. Cena produktu na zamówienie może różnić się od regularnej ceny produktu podanej na stronie internetowej, o czym Kupujący zostanie powiadomiony.
3) W przypadku zamówienia dotyczącego obuwia lub odzieży należy podać określony rozmiar lub indywidualne miary w centymetrach (spis miar koniecznych do realizacji zamówień w zakładce Pytania i porady) oraz wszelkie inne parametry produktu potrzebne do realizacji zamówienia.
4) Warunkiem przyjęcia zamówienia do realizacji jest wpłata zadatku w wysokości połowy kwoty zamówienia. Pozostałą część kwoty (wraz z ewentualnymi kosztami wysyłki) Klient wpłaca po realizowaniu zamówienia – przed odbiorem produktu lub w dniu odbioru (w przypadku odbioru osobistego lub przesyłki pobraniowej).
5) Zebrane miary nie dają 100% gwarancji dopasowania obuwia/odzieży. W niektórych przypadkach może zajść konieczność wykonania dodatkowych korekt.
6) W przypadku rezygnacji z zamówienia indywidualnego po upływie 24h od jego złożenia, zadatek nie podlega zwrotowi.
7) Wykonawca zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 30 dni kalendarzowych od dnia złożenia zamówienia.
8) Obuwie i odzież szyte są według określonych standardów – wszelkie indywidualne zmiany na życzenie klienta, wykonywane są odpłatnie.
9) Obuwie skórzane może posiadać naturalne marszczenia i nierówności.
10) Obuwie wykonane z materiału powierzonego przez Klienta może odbiegać jakością wykończenia od obuwia z tkanin producenta.
11) W przypadku obuwia na podeszwie poligumowej, korekty wymagające demontażu podeszwy nie będą możliwe.


ZWROT / WYMIANA / REKLAMACJA:

1)   Zwrot (odstąpienie od umowy)
a) Klient dokonujący zakupu na odległość może w terminie 14 dni odstąpić od umowy i otrzymać zwrot pieniędzy, za wyjątkiem okoliczności wskazanych w Rozdziale 2, art. 10. Ustawy z dn. 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.
b) Koszty odesłania towaru ponosi Klient. Nie odbieramy przesyłek pobraniowych.
c) Do produktu zwracanego należy dołączyć dowód zakupu.
d) Zwroty pieniężne wykonujemy wyłącznie na numer konta bankowego podany przez Klienta. W przypadku skorzystania z systemu płatności PayU podczas dokonywania zakupu, kwota zwrotu jest pomniejszana o koszty przesyłki oraz prowizję 2,9% kwoty zakupu.
e) Ograniczenia dotyczące zwrotów – fragmenty Ustawy (Rozdział 2, art. 10. Ustawy z dn. 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny):
„Umowy zawierane na odległość
pkt 1. Termin dziesięciodniowy, w którym konsument może odstąpić od umowy, liczy się od dnia wydania rzeczy, a gdy umowa dotyczy świadczenia usługi - od dnia jej zawarcia.
pkt 3. Jeżeli strony nie umówiły się inaczej, prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach:
4) świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą”
W praktyce odstąpienie od umowy ma zastosowanie dla artykułów produkowanych seryjnie, sprzedawanych "z półki", pod warunkiem że zamówienie nie było realizowane wg indywidualnych kryteriów Klienta, a zwracany towar nie nosi znamion użytkowania.
Prosimy o składanie przemyślanych zamówień.
Zgodnie z zasadami najlepszej obsługi Klienta dokładamy wszelkich starań, aby otrzymane obuwie było doskonale dopasowane oraz prezentowało najwyższą jakość, jaką możemy zaoferować.
W przypadku obuwia wykonywanego na zamówienie, zgodnie z w/w Ustawą, odstąpienie od umowy i zwrot należności jest niemożliwy.

2)   Wymiana
a) Buty należy mierzyć na czystej powierzchni z zachowaniem zasad higieny. Wymiana jest możliwa tylko w przypadku produktów nowych i obuwia nienoszącego znamion użytkowania.
b) W przypadku konieczności wymiany towaru, prosimy o niezwłoczny kontakt ze sklepem i podanie parametrów produktu, na który ma zostać wymieniony zakupiony towar. Obsługa STAKATO określi dostępność potrzebnego produktu i czas realizacji zamówienia.
c) Prosimy nie odsyłać produktu przed zawiadomieniem STAKATO o tym fakcie i uzyskaniem potwierdzenia.
d) Koszty odesłania towaru ponosi Klient. Nie odbieramy przesyłek pobraniowych.
e) Do produktu zwracanego należy dołączyć dowód zakupu, w przeciwnym wypadku roszczenie Klienta może nie zostać uznane.

3)   Gwarancja i reklamacje
a) Podstawę i zakres odpowiedzialności sprzedawcy względem Klienta określają powszechnie obowiązujące przepisy prawa, w szczególności Ustawa o prawach konsumenta oraz Kodeks Cywilny.
b) STAKATO udziela na obuwie 6-miesięcznej gwarancji, która obejmuje:
- odklejenie podeszwy (prosimy nie mylić z oderwaniem)
- pęknięcia szwów
- wysnucie materiału
- ukryte wady materiałowe
c) Gwarancja nie dotyczy obuwia o bardzo dużym stopniu zużycia.
d) Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń będących wynikiem naturalnego zużycia, niewłaściwego użytkowania lub złej konserwacji obuwia np.:
- uszkodzenia klocków i obcasów w butach do stepu irlandzkiego
- przetarcie lub uszkodzenie podgumowania skórzanych podeszew
- wytarcie fleków w obcasach
- przebarwienie skórzanych podeszew
- barwienie futrówki
- przetarcie podeszew
- uszkodzenia, przebarwienia i zamiany właściwości spowodowane praniem butów
e) Zamoczenie podeszew welurowych w obuwiu do tańca towarzyskiego powoduje utratę gwarancji.
f) Klient może złożyć reklamację:
- pisemnie na adres: Stakato, ul. Lompy 2/4, 40-040 Katowice
- w formie elektronicznej na adres: stakato@stakato.pl
- osobiście w salonie stacjonarnym (ul. Plebiscytowa 21, 40-035 Katowice)
g) Zaleca się, aby opis reklamacji zawierał następujące informacje:
- imię i nazwisko Klienta, dane kontaktowe
- nazwę produktu i datę dokonania zakupu
- okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji - rodzaj i data wystąpienia wady
- żądanie Klienta dotyczące sposobu rozpatrzenia reklamacji
h) Warunkiem przyjęcia reklamacji obuwia jest przedłożenie dowodu zakupu oraz czystego, wyszczotkowanego i przewietrzonego obuwia.
i) STAKATO ustosunkuje się do zgłoszenia reklamacyjnego w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jego złożenia.
j) Sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego towaru kupującemu.

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH:

1) STAKATO gromadzi i przetwarza dane osobowe Klienta zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. Nr 0, poz. 1182, z późń. zm.).
2) Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie danych STAKATO i na przetwarzanie ich celem realizacji zamówień oraz udzielania za pośrednictwem poczty elektronicznej informacji o zmianach organizacyjnych, nowych produktach, usługach i promocjach oferowanych przez STAKATO.
3) Dane osobowe Klienta będą udostępniane innym podmiotom.
4) Klient ma prawo do wglądu do swoich danych osobowych, do wprowadzania poprawek, a także ich usunięcia z bazy danych. Może także w dowolnym momencie wyrazić wolę otrzymywania newslettera lub zrezygnować z jego otrzymywania